ΣΚΟΠΟΣ |
---|
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
• Ανάλυση διαφημιστικών στόχων εταιρείας: στόχευση προϊόντος / υπηρεσίας, προσδιορισμός στόχων αριθμητικά και στρατηγικά, προϋπολογισμός κάθε μέσου, δημιουργία media brief, συνεργασία με media experts, παράγοντες επιτυχίας • Σκιαγράφηση κοινού - στόχου: ανάλυση κοινού, ανάλυση τοποθεσίας κοινού και μέσων που χρησιμοποιεί το κοινό, προφίλ κοινού, ανάλυση ευάλωτων σημείων κοινού • Στρατηγικός σχεδιασμός μέσων στόχευσης: αναζήτηση μέσων, ανάλυση προφίλ μέσων, επιλογή μέσων στόχευσης, δυνατότητες κάθε μέσου, όρια αποτελεσματικότητας μέσου, δημιουργία Α & Β λίστας επιλογής μέσων, παρακολούθηση μέσων, παράγοντες επιτυχίας • Τηλεόραση / ραδιόφωνο: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή ζώνης προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση σταθμών, μέτρηση τηλεθέασης / ακροαματικότητας • Εφημερίδες / περιοδικά: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση εφημερίδων / περιοδικών, μέτρηση κυκλοφορίας • Ενημερωτικά site / κοινότητες: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση site, μέτρηση επισκεψιμότητας • Social Media: χαρακτηριστικά μέσων, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσων, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση site, μέτρηση επισκεψιμότητας • Κινητές συσκευές: διαφήμιση στα κινητά τηλέφωνα, χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή υπηρεσίας, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, μέτρηση απήχησης • Λήψη προσφορών: επικοινωνία με μέσα, σωστή περιγραφή αναγκών, χρήση media shop, μυστικά για χαμηλότερη τιμή, στρατηγική επιλογή μέσων, εργαλεία επαλήθευσης δεδομένων των μέσων, αξιολόγηση προσφορών • Monitoring διαφημιστικής καμπάνιας: μέτρηση ανά μέσο & συνολικής απήχησης καμπάνιας, ενοποίηση στοιχείων, διαδικασίες δοκιμών, επανάληψη στόχευσης • Αξιολόγηση καμπάνιας: συλλογή στοιχείων για αξιολόγηση, ανάλυση στοιχείων, ROI ανά μέσο, συνολικό ROI • Case Studies: Θετικά παραδείγματα καμπανιών, λάθη εταιριών, ρεαλιστικά διλήμματα, ομαδικές ασκήσεις, μυστικά επιτυχίας |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
12 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
Το Future Business School είναι κορυφαίος εκπαιδευτικός φορέας και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 2000. Παρέχει ποιοτικά προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς, e-learning Diplomas και Σεμινάρια πιστοποιημένα από κορυφαίους φορείς πιστοποίησης. Δείτε εδώ την παρουσίαση της σχολής μας Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο από την TUV AUSTRIA ACADEMY (HELLAS). |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone.
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |